donderdag 28 juli 2011

Proefbevalling

Goed, dus, tsja.....

Vandaag vertrok ik naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een keizersnee. Dit naar aanleiding van de vorige twee gesprekken met de gynaecoloog en verloskundige....
Als het kindje met 41 weken niet ingedaald zou zijn, zou ik een keizersnee krijgen. De verloskundige verwachtte echter niet dat dit (het indalen dus) nog zo snel zou gebeuren.

Maar we verwachten wederom een eigenwijs meisje (in tegenstelling tot Fenna van Anne-Marie) , want ons meisje is een ietsiepietsiebeetje ingedaald en dat was nét voldoende om de gynaecoloog te doen besluiten toch nog even te wachten met een keizersnee. Wel was de vraag of ik ingeleid wilde worden. Neeeee!!! Dat niet!!!

Dus, aankomende zaterdag weer een ctg en een afspraak bij de verloskundige... en intussen wachten op weeën.... zodat de "vaginale proefbevalling" (ja, zo noemen de doktoren het echt, die van ons dacht dat de term niet veelzeggend genoeg was en legde dus ook nog even uit wat hij ermee bedoelde....uhhh) kan beginnen.

Ik zeg: KOM MAAR OP MET DIE WEEËN!
Ik ben er klaar mee,......uh, klaar voor!

1 opmerking:

  1. Shit. dacht dat Saar nr. 2 er al was. Balen dat je nu nog moet wachten, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Wachten, wachten, wachten.
    Een proefbevalling klinkt als een feestje, maar is het vast niet. Succes, Doreleen. Met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen